Te webinary nauczą cię skutecznie sprzedawać

Zastanawiasz się, co możesz zrobić, żeby wynieść efekty sprzedażowe swojego zespołu na wyższy poziom? Chcesz sprzedawać więcej i dobrze zarabiać? Martwi Cię niewielki odzew ze strony Twoich stałych klientów? A może stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży? Bez względu na to, na które z tych pytań odpowiedź brzmi: tak, koniecznie obejrzyj webinary Andrzej Borcz Live poświęcone sprzedaży. Od kwietnia raz w tygodniu moimi gośćmi są doskonali fachowcy, z którymi rozmawiam nie tylko o sprzedaży, ale również o innych aspektach z nią związanych. Z zapisu webinarów poznasz wiele praktycznych wskazówek od ludzi, którzy o sprzedaży wiedzą naprawdę dużo. Tę bezcenną wiedzę dostajesz od nas zupełnie za darmo!

Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową?

Z tego webinaru dowiesz się, jakie są podstawowe elementy każdej dobrze przeprowadzonej rozmowy handlowej. Opowiadam w nim, jaka powinna być strategia doskonała sprzedawcy, od badania potrzeb, poprzez przedstawienie oferty po zamknięcie sprzedaży. Zanim więc spotkasz się z klientem, koniecznie przygotuj się do rozmowy z nim.

 

Jak przeprowadzić proces zamykania sprzedaży?

Zamykanie sprzedaży powinno być wisienką na torcie każdej rozmowy handlowej. Ale nie zawsze się to udaje. Nauczę cię, na jakie czynniki w procesie zamykania sprzedaży powinieneś zwrócić uwagę. Poznasz różne rodzaje zamykania sprzedaży i będziesz wiedział, w jakich sytuacjach możesz je wykorzystać. Dowiesz się również, jakie są najczęściej popełniane błędy w czasie zamykania sprzedaży i jak ich uniknąć.

 

Błędy w sprzedaży, które wiele kosztują

Zdecydowanie lepiej uczyć się na cudzych błędach. W tym webinarze poznasz 5 najczęściej popełnianych błędów przez sprzedawców, którymi są: błędne rozumienie “dobrych relacji”, brak zdefiniowanych przewag konkurencyjnych, źle rozumiane badanie potrzeb, brak dopasowania i niewłaściwe rozumienie zamykania sprzedaży.

 

Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klienta?

Jeśli jesteś już sprzedawcą na pewno zdarzyło ci się, że klient miał zastrzeżenia do sprzedawanych przez ciebie usług lub towarów. Zastanawiałeś się kiedyś, z czego biorą się te zastrzeżenia, jak powinieneś się w takiej sytuacji zachować i skutecznie odeprzeć zarzuty? Jeśli nie, koniecznie poznaj różne scenariusze radzenia sobie z pojawiającymi zastrzeżeniami.

 

Jak zmienić perspektywę klienta?

Zmiana czyjeś perspektywy nie należy do zadań łatwych, ale nie jest niewykonalna. Wystarczy, że zrozumiesz, jaka jest relacja klient-dostawca, a jasne stanie się dla ciebie, jak możesz przeprowadzić rozmowę, aby zmienić perspektywę klienta. Podczas webinaru tłumaczę, jak działa mechanizm prowadzenia prezentacji, który pomaga tę perspektywę zmienić.

 

Jak efektywnie rozmawiać z klientami przez telefon?

Rozmowa przez telefon z potencjalnym klientem może sprawić, że stanie się on klientem realnym. Tak zwany cold calling może być doskonałym rozpoczęciem procesu sprzedaży. Wystarczy tylko, że zmienisz swoje nastawienie do zimnych telefonów i przełamiesz schematy. Pokażę ci, jak możesz wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować trwałą relację od pierwszej wymiany zdań.

 

Jak zbudować partnerskie relacje z klientem?

Sprzedaż możemy podzielić na transakcyjną i doradczą. Dzięki znajomości specyfiki jednego i drugiego rodzaju sprzedaży, bez problemu i samodzielnie rozwiążesz problemy z określeniem relacji w biznesie i zwiększysz sprzedaż. Nie wiesz jeszcze, jak od poziomu sprzedawcy produktu stać się konsultantem biznesowym klienta, koniecznie obejrzyj ten webinar, a dowiesz się: czym jest prawdziwe zaangażowanie handlowca, na czym polega lojalność klientów i jak budować ich zaangażowanie.

Kurs skutecznej sprzedaży

Jeśli chcielibyście dowiedzieć się jeszcze więcej, zachęcam do wzięcia udziału w „Kursie skutecznej sprzedaży. Więcej o tym, czy kurs różni się od innych, dowiesz się tutaj.

Po więcej filmów zapraszam na mój kanał na YouTube. Znajdziecie na nim kilkadziesiąt inspirujących nagrań, dzięki którym sprzedaż nie będzie miała zbyt wielu tajemnic.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *