Skocz do treści
Wspieram zespoły sprzedażowe i ich szefów
  • BLOG
  • WEBINAR
  • KURS
  • SZKOLENIA
  • KONTAKT
Bezpłatny audyt
Wspieram zespoły sprzedażowe i ich szefów
Bezpłatny audyt
  • BLOG
  • WEBINAR
  • KURS
  • SZKOLENIA
  • KONTAKT

Te webinary nauczą cię skutecznie sprzedawać

  • 30 listopada 202030 listopada 2020
  • Sprzedaż, Szkolenia

Zastanawiasz się, co możesz zrobić, żeby wynieść efekty sprzedażowe swojego zespołu na wyższy poziom? Chcesz sprzedawać więcej i dobrze zarabiać? Martwi Cię niewielki odzew ze strony Twoich stałych klientów? A może stawiasz… Czytaj więcej »Te webinary nauczą cię skutecznie sprzedawać

Jakościowe aspekty procesu sprzedażowego

  • 26 listopada 202026 listopada 2020
  • Sprzedaż

Ze statystycznym aspektem sprzedaży nierozerwalnie związane jest podejście jakościowe, tzn. zgodność z pewnymi procedurami, standardami. Są one niezbędne do wzrostu konwersji z podejmowanych działań. Przyjrzyjmy się segmentacji, czyli takiemu doborowi… Czytaj więcej »Jakościowe aspekty procesu sprzedażowego

Statystyczne aspekty procesu sprzedażowego

  • 24 listopada 202026 listopada 2020
  • Sprzedaż

Problemy szefów sprzedaży często wynikają z niedostatecznego zrozumienia, że jednym z aspektów kształtujących sprzedaż jest statystyka. Warto zastanowić się, czy wszystkie działania prowadzące do ostatecznego celu, jakim jest sprzedaż na odpowiednim… Czytaj więcej »Statystyczne aspekty procesu sprzedażowego

Czym jest przewaga konkurencyjna i jak ją wykorzystać?

  • 19 listopada 202026 listopada 2020
  • Biznes, Sprzedaż, Współpraca

Częstym problemem, z jakim spotykają się szefowie sprzedaży, jest brak świadomości przewagi konkurencyjnej, brak umiejętności jej komunikowania i kłopot z diagnozowaniem, co jest tą przewagą. Poznaj kilka prostych zasad, które… Czytaj więcej »Czym jest przewaga konkurencyjna i jak ją wykorzystać?

Dlaczego szkolenia nie zawsze są skuteczne?

  • 17 listopada 202026 listopada 2020
  • Sprzedaż, Szkolenia

Wynika to przede wszystkim z ich niedopasowania do rzeczywistych potrzeb klienta. Co zrobić, żeby czas spędzony w sali szkoleniowej nie poszedł na marne, a pieniądze wydane na szkolenia zwróciły się z nawiązką? Przyjrzyjmy się różnym podejściom… Czytaj więcej »Dlaczego szkolenia nie zawsze są skuteczne?

Skuteczna i etyczna perswazja w rozmowie handlowej

  • 11 listopada 202011 listopada 2020
  • Sprzedaż

Zrobiłeś staranny wywiad z klientem, poznałeś jego potrzeby. On sam wie, że uzasadnione są pewne zmiany. Jednak nie jest na nie gotowy, w związku z czym może nie być zainteresowany twoją ofertą. Wygląda na to, że współpracy… Czytaj więcej »Skuteczna i etyczna perswazja w rozmowie handlowej

Badanie potrzeb klienta w rozmowie handlowej

  • 10 listopada 202010 listopada 2020
  • Sprzedaż

Aby w rozmowie handlowej osiągnąć nasz cel, musimy mieć dobrze przygotowaną ofertę. Co to znaczy dobrze przygotowana oferta? Przede wszystkim taka, która trafia w potrzeby klienta. A skąd wiemy, jakie są te potrzeby?… Czytaj więcej »Badanie potrzeb klienta w rozmowie handlowej

Jakie cechy powinien posiadać dobry sprzedawca

Jakie cechy powinien posiadać dobry sprzedawca

  • 5 listopada 20205 listopada 2020
  • Biznes, Sprzedaż

Pytanie o cechy dobrego sprzedawcy często rozpoczyna podczas rekrutacji handlowców. Narzucająca się odpowiedź brzmi: najważniejszą cechą sprzedawcy jest umiejętność robienia dobrych wyników sprzedażowych. Zgadzasz się? A co z takimi… Czytaj więcej »Jakie cechy powinien posiadać dobry sprzedawca

Gdzie kończy się motywacja, a zaczyna obsesja – pieniądze.

  • 3 listopada 20203 listopada 2020
  • Biznes, Sprzedaż

Motywatorem działań sprzedażowych są pieniądze. Ale łatwo wpaść w pułapkę, gdy rolę tego czynnika motywującego po prostu się przeceni. Często pieniądze są traktowane jako jedyny motywator, a zapomina się o innych. Postrzeganie tej samej… Czytaj więcej »Gdzie kończy się motywacja, a zaczyna obsesja – pieniądze.

Czym dla handlowca jest autoanaliza

Czym dla handlowca jest autoanaliza

  • 29 października 202029 października 2020
  • Biznes, Sprzedaż

Jak to jest, że jedni sprzedawcy osiągają dużo lepsze wyniki od pozostałych w zespole, mimo że wszyscy brali udział w tych samych szkoleniach? Kursy sprzedażowe oczywiście pomagają, ale kluczowe jest nabywanie doświadczenia.… Czytaj więcej »Czym dla handlowca jest autoanaliza

Najnowszy webinar

https://youtu.be/jLtN8KmjI_s

Social Media

Kategorie

  • Biznes (15)
  • Ekonomia (3)
  • Negocjacje (7)
  • Sprzedaż (24)
  • Szkolenia (2)
  • Współpraca (4)
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lis    

Ostatnie wpisy

  • Te webinary nauczą cię skutecznie sprzedawać
  • Jakościowe aspekty procesu sprzedażowego
  • Statystyczne aspekty procesu sprzedażowego
  • Czym jest przewaga konkurencyjna i jak ją wykorzystać?
  • Dlaczego szkolenia nie zawsze są skuteczne?

Archiwum wpisów

Zobacz inne artykuły

andrzejborcz argument autoanaliza badanie potrzeb biznes cel cold calling decyzje handel handlowiec klient lejek sprzedażowy motywacja negocjacje oferta pandemia perswazja pieniądze planowanie procesu polecenia potrzeby proces sprzedaży przewaga konkurencyjna pytania reguły wpływu społecznego rekomendacje rozmowa rozmowa handlowa spotkanie handlowe Sprzedawca sprzedaż statystyka szkolenia szkolenie sprzedażowe techniki sprzedaży webinar współpraca wybór szkolenia zaawansowane techniki sprzedaży zamknięcie sprzedaży zarządzanie sprzedażą zastrzeżenia

Potrzebujesz sprawdzonych rozwiązań?

Skontaktuj się ze mną, aby otrzymać propozycję rozwiązania Twojego problemu.
Zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Napisz do mnie

Andrzej Borcz

30-150 Kraków, ul. Armii Krajowej 25,
tel. 600 061 778

Social Media

Polityka prywatności | Polityka cookies

Copyright by Andrzej Borcz © 2020

Dołącz do społeczności, której świadczymy usługi na najwyższym poziomie.